لیست قیمت آموزش غواصی در کیش

آموزش غواصی در کیش

روش آموزش غواصی PADI بر اساس استاندارهای بین‌المللی و باهدف تربیت مربیان و غواصان فوق حرفه‌ای انجام می‌گیرد. مربیان مجموعه Ddiver  از یک تیم حرفه‌ای، مجرب و متخصص در زمینه غواصی برخوردار است. فعالیت ما در زمینه آموزش غواصی در کیش بوده و دوره‌های مختلف غواصی ورزشی، غواصی تکنیکال و تور غواصی را برگزار می‌کنیم.

آموزش غواصی در عین اینکه یک فعالیت فیزیکی است موجب فرح بخشی و آرامش بخشی فرد می‌شود. غوطه‌ورشدن در آب و قرارگیری در معرض فشار زیاد محیطی، اثرات فیزیولوژیکی فوق‌العاده مفیدی برای بدن دارد. به‌طورکلی آناتومی و فیزیولوژی بدن انسان با محیط زیر آب سازگار نیست. در نتیجه نیاز به خرید لوازم غواصی جهت بهره‌گیری از افزایش عمق در مدت آموزش غواصی است. اما غواصی چیست؟ و چگونه می‌توان مدرک بین‌المللی غواصی دریافت کرد؟

آموزش غواصی در کیش

غواصی چیست؟

غواصی مجموعه فرایندهایی است که فرد را جهت شیرجه زدن و غوطه‌ورشدن در آب توانمند می‌کند. این یک تعریف کلی و بسیار ساده و ابتدایی از غواصی است. آموزش غواصی در هر سطح از سطح دیگر کاملاً متفاوت است. شما این تفاوت را هنگام صعود و ارتقا به سطح بالاتر احساس می‌کنید. پیشرفت به سطح بالاتر غواصی، ارتباط مستقیمی با آموزش غواصی و تدریس مطابق با استانداردهای جهانی دارد.

آموزش غواصی برای اهداف مختلفی همچون نظامی، پژوهشی، صنعتی و ورزش انجام می‌گیرد. اما امروزه غواصی در اعماق دریا به فعالیتی مهیج و تفریحی تبدیل شده که طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده است. ما نیز با آموزش غواصی در کیش اقدام به برگزاری دوره‌هایی در سطوح متنوع برای تمامی افراد علاقه‌مند به این رشته نموده‌ایم. در پایان هر دوره در هر سطحی مدرک بین‌المللی غواصی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

غواصی در کیش

انواع غواصی

شاید برایتان جالب باشد بدانید غواصی انواع گوناگونی دارد که هرکدام از این فعالیت‌ها تحت‌نظر مربیان متخصص، مجرب و کارآموزده انجام می‌شود. اما انواع غواصی:

  • غواصی آزاد

قدیمی‌ترین ورزش آبی جهان با قدمت چهار هزار‌ساله، غواصی آزاد است. از این نوع غواصی جهت جستجوی مروارید در دریای مدیترانه استفاده می‌شد. اولین مهارت در غواصی آزاد، استفاده صحیح از شش‌ها هنگام تنفس و حمل هوای کافی در غواصی است.

لوازم و تجهیزات موردنیاز غواصی آزاد، شامل یک جفت باله غواصی یا فین، ماسک غواصی و لوله تنفس بر سطح آب یا اسنورکل است.

  • غواصی اسکوبا

نوعی دیگر از غواصی که باید تجهیزاتی همچون سیلندر همراه غواص باشد. در سیلندر باید هوا به‌اندازه کافی ذخیره شده باشد که  فرد بتواند با آن  به اعماق آب رفته و غواصی کند.

  • غواصی اسکوبا مدار باز

یکی دیگر از انواع غواصی است. در روش غواصی اسکوبا مدار باز، بازدم غواص با استفاده از سیستم‌های تنفسی درون آب تخلیه می‌شود.

  • غواصی اسکوبا مداربسته

سیستم اسکوبا مداربسته، به‌گونه‌ای طراحی شده است که بازدم غواص را با حذف دی‌اکسیدکربن و افزودن اکسیژن، مجدد به چرخه تنفسی وی برمی‌گرداند.

  • غواصی با تنفس از سطح

در این روش گازهای تنفسی از طریق یک شلنگ موسوم به بندناف، از سطح به غواص منتقل می‌شود. غواصی با تنفس از سطح، اغلب در خدمات غواصی صنعتی کاربرد دارد. تغذیه غواص از سطح از طریق کشتی یا به طور غیرمستقیم از اتاقک زیرآبی انجام می‌گیرد. مهم‌ترین تجهیزات مورداستفاده در این روش، ماسک یا کلاهی است که تمام صورت غواص را به طور کامل می‌پوشاند.

روشی به نام "SNUBA" یا "HOOKA" جایگزین تغذیه از سطح است که در آن هوای تنفسی غواص از طریق یک کمپرسور یا سیلندر کوچک و با استفاده از یک شلنگ تأمین می‌شود. اسنوبا یا هوکا محبوب‌ترین روش برای تمیزکردن بدنه شناورهاست. این روش یک فعالیت توریستی برای افرادی است که گواهینامه غواصی ندارند.

  • غواصی اشباع

غواصی اشباع نیز در زمینه صنعتی کاربرد دارد. در این روش ماندن غواص طی چند روز یا چند هفته در زیر آب امکان‌پذیر است. در این صورت غواص از نظر اقتصادی کار بیشتری انجام داده و ایمنی کار نیز بالا می‌رود.

غواصی PADI چیست؟

حرفه‌ای‌ترین دوره آموزش غواصی، روش آموزش غواصی PADI است. این روش نیاز به خرید لوازم غواصی و تجهیزات پیشرفته دارد. ما در مرکز آموزش غواصی Ddiver صفر تا صد نکات مهم و حیاتی برای یادگیری غواصی  PADI را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. اما چند نکته مهم غواصی PADI:

  • اولین و مهم‌ترین نکته در خرید لوازم جانبی غواصی، تهیه ماسک است. ماسکی که تهیه می‌کنید حتماً و باید به‌اندازه صورتتان باشد تا آب به داخل آن نفوذ نکند.
  • غواصی PADI، معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین دوره آموزش غواصی در جهان است. گواهینامه این دوره دارای اعتبار بالایی در سطح بین‌المللی است. روش آموزش غواصی PADI شبکه گسترده تخصصی است که بیش از 137 هزار مربی مجرب در 6600 مرکز غواصی  در 186 کشور جهان فعالیت دارد.
  • اگر شما در یک مرکز آموزشی دیگر تا چند سطح دوره غواصی را گذرانده‌اید و قصد طی‌کردن ادامه دوره‌های آموزش غواصی در کیش را داشته باشید، ما امکان معادل‌سازی را گواهینامه را برای شما فراهم ساخته‌ایم. با معادل‌سازی دیگر نیازی نیست به سطح اول و ابتدایی غواصی برگردید.
  • کادر مربیان متخصص و مجرب در امر غواصی در مجموعه Ddiver، با بهره‌گیری از تجهیزات و لوازم کارآمد و رعایت کلیه نکات ایمنی و زیست‌محیطی، آموزش‌هایی تخصصی و پیشرفته در تمام سطوح از مبتدی تا حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهند.

دوره‌های آموزش غواصی PADI

روش آموزش غواصی PADI، شامل دوره‌های زیر است:

  • دوره Equipment Specialist

در این دوره علاوه بر اینکه با ابزارها و تجهیزات غواصی آشنا می‌شوید، نحوه تعمیر و سرویس آنها را نیز آموزش می‌بینید. شما در این دوره یاد می‌گیرید چگونه تجهیزات غواصی را باز کنید و همچنین با قطعات آنها نیز آشنا می‌شوید.

  • دوره Rescue Diver

در این دوره 1 الی 2 غواصی در استخر و 2 الی 3 غواصی در دریا انجام می‌شود. در این روش کمک‌های اولیه و ثانویه و نجات خود یا غواص دیگر در شرایط بحرانی به شما آموزش داده می‌شود. اکسیژن‌رسانی، نحوه پانسمان و نجات غواص بی‌هوش از جمله موارد آموزشی این دوره هستند. داشتن حداقل 12 سال، داشتن مدرک Advanced Open Water و نیز مدرک EFR پیش‌نیازهای این دوره هستند.

  • دوره Night

غواصی در شب یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌ای است که با آموزش غواصی در کیش به دست می‌آورید. پیش‌نیاز این دوره داشتن مدرک Open Water است.

  • دوره Dive Master

این دوره مقدمه ورود شما به دنیای حرفه‌ای غواصی است. در این دوره شما تمام مهارت‌های غواصی را به‌خوبی فرامی‌گیرید. علاوه بر یادگیری کامل تئوری‌های غواصی، نقشه‌کشی زیر آب، سناریوهای امداد و نجات مختلف را نیز تمرین و جهت آموزش به غواصان مبتدی آماده می‌شوید. در واقع این دوره آمادگی جهت ورود به دنیای مربیگری غواصی است. داشتن حداقل 18 سال، گذراندن دوره‌های قبلی و انجام حداقل 40 غواصی، پیش‌نیازهای شرکت در این دوره هستند.

  • دوره Peack Performance Buoyancy

این دوره از دیگر شیوه‌های روش آموزش غواصی PADI است. در این دوره یاد می‌گیرد چگونه مانند یک غواص حرفه‌ای، شناوری خنثی و بی‌نقصی داشته باشید. گذراندن دوره Open Water پیش‌نیاز این دوره است.

  • دوره Wreck

یکی از تجربه‌های شگفت‌انگیز و غیرقابل‌وصف در آموزش غواصی در کیش، ورود ایمن به کشتی‌های غرق شده است. در این دوره شما یاد می‌گیرید به کشتی و دیگر شناورهای غرق شده، به طور ایمن وارده شده و به طور ایمن نیز خارج شوید. داشتن حداقل 15 سال و داشتن مدرک Advanced Open Water پیش‌نیازهای این دوره هستند.

  • دوره Nitrox

دوره‌ای تخصصی که تأثیر فشار بر اجسام مختلف را تجربه می‌کنید. در این دوره 3 غواصی در عمق 40 متر جهت تجربه‌گری نیتروژن انجام می‌گیرد. پیش‌نیاز این دوره داشتن حداقل 12 سال  و نیز مدرک Open Water است.

  • دوره Deep

در این دوره از روش آموزش غواصی PADI، شما غواصی در آب‌های عمیق را یاد می‌گیرید. داشتن حداقل 15 سال و گذراندن دوره Advanced Open Water پیش‌نیازهای شرکت در این دوره هستند.

  • دوره Advanced Open Water

در این دوره از روش آموزش غواصی PADI، آموزش تئوری به همراه یادگیری جهت‌یابی زیر آب به شما آموزش داده می‌شود. شما در این دوره یاد می‌گیرید چطور مانند یک غواص حرفه‌ای تصمیم بگیرید و تا عمق 30 متر نیز غواصی خواهید کرد. در این دوره پیشرفته، 3 غواصی تخصصی دلخواه شما انجام می‌گیرد. داشتن مدرک Open Water پیش‌نیاز این دوره است.

. دوره EFR

دوره EFR با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و لوازم غواصی انجام می‌شود. در این دوره از آموزش غواصی در کیش، کمک‌های اولیه و ثانویه، ماساژ قلبی و تنفس دهان‌به‌دهان، نحوه کار با دستگاه AED و اکسیژن‌رسانی و نجات خود و همراهان را یاد می‌گیرید.

قبل از شرکت در این دوره شما باید مهارت شناکردن را به‌خوبی بلد باشید. فرد با حداقل سن 10 سال می‌تواند در این دوره شرکت کند.

آموزش غواصی در کیش با مدرک بین‌المللی

روش آموزش غواصی PADI، معتبرترین مدرک بین‌المللی غواصی است. سازمان PADI بهترین دوره‌های غواصی در سراسر جهان را برگزار می‌کند. امروزه این سازمان نماد و برند غواصی در جهان محسوب می‌شود. ما در مرکز Ddiver نیز با به‌کارگیری مربیان حرفه‌ای، آموزش غواصی در کیش را به‌صورت دوره‌هایی تخصصی و در سطح بین‌المللی برگزار می‌کنیم.

هر سطح از دوره با سطح دیگر متفاوت بوده و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان مدرک بین‌المللی غواصی اعطا می‌شود. این گواهینامه در همه جای دنیا اعتبار بالایی دارد. چنانچه شما قصد ارتقا از یک سطح به سطح دیگر دارید، با معادل‌سازی مدرک به‌راحتی وارد سطح بالاتر می‌شوید. این‌گونه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و دیگر نیازی به گذراندن دوره از ابتدا نیست.

مزایای کسب مدرک بین‌المللی غواصی PADI

کمتر کسی در کشور، مهارت غواصی و شناکردن در اعماق را دارد. شما با اخذ مدرک بین‌المللی غواصی، به‌راحتی می‌توانید جذب سازمان‌های دریایی، سازمان‌های پژوهشی حوزه آب و دریا، شرکت‌های نفت و گاز و نیز مجموعه‌های تفریحی و ورزشی و غیره شوید.

بازار کار غواصی در ایران در حال گسترش است. کار غواص در دریا، دریاچه، سد و رودخانه است. شما می‌توانید با گذراندن دوره آموزش غواصی در کیش در مجموعه تخصصی Ddiver به استخدام حوزه‌های مختلف نفت و گاز در کشورهای مختلف درآیید. روش آموزش غواصی PADI معتبرترین گواهینامه بین‌المللی غواصی در جهان است که به مهاجرت از طریق تخصص کمک زیادی می‌کند.

 

آموزش غواصی در کیش
Average Rating: 5
Votes: 1287
Reviews: 1156
آموزش غواصی در کیش

تا 60% تخفیف آموزش غواصی در کیش

آموزش غواصی در کیش
When: -
Where: مرکز غواصی در کیش
بازار شارستان
کیش
139
آموزش غواصی در کیش
مدرک بین المللی

آموزش غواصی در کیش

اآموزش غواصی در کیش آموزش غواصی در کیش
When: -
Where: مرکز غواصی
بازار شارستان
کیش
واحد 139

دیدگاه‌ها  

+60 # نیما 1401-09-11 17:56
یکی از بهترین روش های آموزش غواصی پدی PADI هست و این روش در جزیره کیش آموزش داده میشود
پاسخ دادن
+52 # ستاره 1401-09-12 09:29
برای آموزش غواصی در کیش ساحل مارینا و ساحل مرجان بنظرم بهترین مکان مناسب برای غواصی و آموزش در کیش هست
پاسخ دادن
+63 # نازنین 1401-09-13 00:11
یکی از بهترین سایت های آموزش غواصی در کیش با روش عالی پدی Ddiver.ir هست 8)
پاسخ دادن
+51 # تینا 1401-09-14 19:28
من عاشق غواصی هستم و کیش و قشم و چابهاز خیلی برای غواصی و آموزش غواصی عالی هستن.حتما امتحان کنید
پاسخ دادن
+53 # پویا 1401-09-15 11:20
غواصی در کیش و قشم مناسب ترین مناطق برای آموزش و غواصی تفریحی هست
پاسخ دادن
+50 # محمد 1401-09-16 21:38
بنظرم باید برای آموزش غواصی بیام کیش، فکر کنم از قشم خیلی بهتر باشه
پاسخ دادن
+47 # صادق 1401-09-17 23:37
سلام
لطفا در مورد تجهیزات غواصی و آموزش غواصی در سایت مطلب اضافه کنید،ممنون
پاسخ دادن
+48 # حمید 1401-09-21 04:46
آمدم کیش اما نشد برم غواصی. خیلی دلم میخواد برای آموزش غواصی در کیش ثبت نام کنم. ممنون از سایت خوبتون
پاسخ دادن
+41 # سارا 1401-09-29 06:56
آموزش غواصی در کیش فقط با تیم Ddiver
پاسخ دادن
+45 # تارا 1401-09-30 08:57
غواصی را از کیش باید شروع کرد،بهترین جا برای آموزش غواصی کیش هست
پاسخ دادن
+44 # فاتح 1401-09-30 20:20
کیش توی آموزش غواصی در کشور از باقی جاها جلوتره و فضای بهتری را برای آموزش غواصی دارد
پاسخ دادن
+43 # فاطمه 1401-10-08 06:27
غواصی در کیش یعنی ورزش لاکچری
پاسخ دادن
+41 # فروشگاه دفتران 1401-10-10 06:39
سری بعد که اومدم حتما برای آموزش غواصی در کیش میام پیشتون
کاش زودتر با شما آشنا میشدم، حتما تجربه خوبی میشه
پاسخ دادن
+32 # رضا میری 1401-10-15 02:21
غواصی در کیش اولین لذت بزرگی بود که تجربه کردم
پاسخ دادن
+33 # آموزش غواصی در کیش 1401-10-20 22:35
حتما کیش برای غواصی برید، خیلی تجربه خوبی هست
پاسخ دادن
+33 # داریوش 1401-10-29 02:40
دور تا دور جزیره کیش را باید غواصی کرد، جزیره کیش یکی از بهترین نقاط برای آموز غواصی هست
پاسخ دادن
+29 # ناهید 1401-11-03 02:26
این که غواصی در کیش برای خانم ها هم امکانش هست خیلی خوبه، حتما برای آموزش غواصی به کیش میام
پاسخ دادن
+27 # حمیدرضا 1401-11-19 16:30
امسال نوروز برای آموزش غواصی در کیش حتما میام به جزیره.
امیدوارم هزینه تجهیزات غواصی کمتر بشه تا بتونم وسایل خودم را داشته باشم و کرایه نکنم
پاسخ دادن
+23 # ساحل 1401-11-20 12:10
کیش و قشم برای غواصی و آموزش خیلی مناسب تر از تهران هست
پاسخ دادن
+20 # ناهید 1401-12-13 04:13
بدون شک سایت ddiver.ir بهترین سایت راهنمایی آموزش غواصی در کیش هست
پاسخ دادن
+14 # صادق 1401-12-20 11:57
برای نوروز ۱۴۰۲ میخوام آموزش غواصی در کیش را سمت مارینا کیش برم
پاسخ دادن
+17 # تارا 1402-01-04 11:25
غواصی و آموزش غواصی در کیش عالیه و کیفیتش خیلی از جاهای دیگه بالاتره
پاسخ دادن
+14 # جاوید 1402-01-10 03:03
آموزش غواصی در کیش به شرطی خوبه که هزینه های آموزش و خرید وسایل کمتر بشه
پاسخ دادن
+10 # بابک 1402-01-27 07:57
الان که هوا گرم شده زمان مناسبی برای آموزش غواصی در کیش هست
پاسخ دادن
+8 # محمد رضا 1402-10-29 14:24
بهترین سایت آموزش غواصی در کیش با بهترین مربی ها با اختلاف زیاد♥️
پاسخ دادن
+6 # تارا 1402-10-29 14:25
الان از بهترین فصل های غواصی در کیش هست، حتما برای غواصی هم که شده میام جزیره کیش
پاسخ دادن
+6 # پرنیا 1402-10-29 20:54
ممنون از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشتید
بسیار عالی
پاسخ دادن
+7 # المیرا 1402-10-29 21:25
غواصی only با مهران مختاری،اونم کیش نه بخاطر اینکه استادم بوده ها من هنوزم بعداز این همه مدت با آقای مختاری بهم بیشتر میچسبه
پاسخ دادن
+4 # هادی 1402-11-04 15:03
کیش بهترین جای ایران برای آموزش غواصی‌حرفه ای هست♥️
پاسخ دادن
+2 # حمید 1402-11-09 08:47
آموزش غواصی در کیش با مدرک بین المللی فقط Ddiver ♥️
پاسخ دادن
30% تخفیف

آموزش غواصی در کیش

اآموزش غواصی در کیش آموزش غواصی در کیش
When: -
Where: مرکز غواصی
بازار شارستان
کیش
واحد 139

وب‌اپلیکیشن Ddiver را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1 - در نوار پایین روی دکمه Share بزنید.

2 - گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.

3 - در مرحله بعد در قسمت بالا روی Add بزنید.

Ddiver - آموزش غواصی در کیش